"רקבת" ישראל - סיוט שלא נגמר!



רכבת ישראל: אם לא עברת את זה - אתה בנאדם שפוי במדינה שפויה. אם עברת את זה - תקרא את זה עכשיו:

רכבת ישראל זה סיוט של כל אזרח בישראל. מה שהיה אמור להיות מוקד התחבורה הנורמלי במדינה ומה שמגשר מהצפון לדרום בזמן השפוי ביותר- נהרס וחבל, והכל בגלל המדינה שלנו!
רכבת נוסעים בהודו

רכבת ישראל הייתה יכולה להיות טובה רק אם היו כמה נושאים שהיו מטפלים בהם בקלות: 
הוספת קרונות וקווים. אם כבר אתם רואים שהרכבת זה "מוצר צריכה בסיסי" במדינה - אז למה לא להשקיע בכמה קרונות וקווים חדשים שיקלו על העומס בתחנות וברכבות עצמם. אתם בטח שואלים למה? כי ברור שהמדינה תעדיף שנבזבז דלק ברכבים הפרטיים כי מזה המדינה מרוויחה יותר! ממס על הדלק ועל הרכבים שיתווספו כל יום לכבישים כאשר יעדיפו את הרכב במקום את העומס והבלאגן ברכבת.

אנשים מעדיפים ובצדק לעבור לרכב הפרטי שלהם חזרה. להיות ברכבת עמוסה מרעננה עד באר שבע שאתה צפוף בין כל מיני אנשים ובקושי זז - אז ברור שאדם נורמטיבי יעדיף אחרת.

את האמת , גם בסיטואציות כאלה שהכל צפוף- מרגישים קצת עניים , מסכנים, כאילו זה האופציה האחרונה שיש לנו, כי כמו שאתם יודעים - עשירים לא היו מרשים לעצמם להרגיש כך. צפופים. 

אבל מהבסיס זה לא טוב. אם ראיתם את פרסומות ושיווק הרכבת לפני כמה שנים הייתם מבינים שרצון הרכבת היה לאפשר לכולם, ללא הבדלי דת,גזע,מין,וכלכלה לנסוע ברכבת לעבודה וחזרה לבית, אך משנה לשנה רק מי שאין לו ברירה נוסע ברכבת(חיילים, אנשים קשיי יום וכדומה), ואולי מעטים שבאמת רוצים לתלות תקווה שהרכבת תחזור לרעיון המקורי שלה שבה הכל טוב ולא צפוף ומגעיל.
רכבת בהודו. אם המצב ימשיך זה יהיה כך גם אצלנו

אנחנו האזרחים לא נמשיך לחיות בגועל ובלכלוך של רכבת ישראל. בואו ותצטרפו לעצומה נגד רכבת ישראל בקישור כאן- https://www.atzuma.co.il/rakevetisraelgo


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיצוציה - לפוצץ במחיר!

פריימריז בליכוד - שחיתות בשירות המדינה!

עוד תוכנית ריאליטי חדשה ? כמה אפשר לשמוע על זה?