פריימריז בליכוד - שחיתות בשירות המדינה!


אז דבר ראשון - אנחנו לא בלוג של פוליטיקה וכל הדברים האלו- זה הדבר האחרון שמעניין אותנו, אבל משהו בבלאגן שהיה ביומיים האחרונים מעצבן אותנו!

נסביר שנייה בקצרה - פריימריז בליכוד זה דרך בה הם לוקחים את הכסף שלנו הציבור לצרכים מטומטמים ולא יעילים - לא לנו ולא למדינה. הכסף שהפוליטיקאים לוקחים לקמפיינים ולפרסום שלהם- הוא מכספי המיסים שאנחנו משלמים ! והכל בשביל מה? בשביל פרסום שלהם בכל שלטי חוצות בארץ ובפרסומות בדיגיטל כדי שלבסוף - יבחרו בהם לרשימה המיועדת של הכנסת הבאה (במידה והליכוד בכלל יבחרו).
נשאר רק לקוות שיגיע הזמן שיחשבו על האזרחים . (הליכוד)

אם אתם קצת יודעים - הפוליטיקה בארץ מושחתת , במיוחד במפלגות גדולות, ולא משנה מי יהיה בראש הרשימה לבסוף- לפי הבדיקה של המועמדים שלנו- כולם לא עשו שום דבר משמעותי בשבילנו , וכל דבר שהם עשו עד היום - זה רק לאינטרסים שלהם.

יש הרבה מה לומר אבל מה שהכי כואב זה שהכסף שכרגע התבזבז, היה יכול להיות לדברים יותר חשובים - שכמה מהחברים ברשימה יכלו לטפל בהם וזה- רכבת ישראל והתחבורה הציבורית, שכר המינימום שלא מספיק לכלום , מצב הבריאות והרפואה בישראל וכמובן עוד הרבה מאוד דברים חשובים שכרגע לא מטפלים בהם. אז ... שיסתיים השטות הזאת ויבחרו הנציגים לליכוד - אל תצפו מהם ומההבטחות שלהם, כי דבר אחד נכון - הם לא עושים כלום כי אין כלום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיצוציה - לפוצץ במחיר!

עוד תוכנית ריאליטי חדשה ? כמה אפשר לשמוע על זה?