עוד תוכנית ריאליטי חדשה ? כמה אפשר לשמוע על זה?

כמה כבר אפשר לראות ריאליטי - אולי די ?!
אולי כבר ראיתם שכל שני וחמישי יש תוכנית ריאליטי חדשה בטלוויזיה, או תוכנית אוכל שכבר שבענו או תוכנית של אנשים שכבר נמאסו עלינו.

חלאאאס . ראליטי זה לא החיים האמיתיים , וזה כבר לא מרגש כמו שהיה אז , בתחילת שידורי הטלוויזיה בארץ.

אז .. ההיא ניצחה ... עוד יומיים היא תעבור ברחוב ואף אחד לא יזהה אותה . מה כל כך מקדשים תוכניות ריאליטי ? זה לא אמור להיות החינוך במדינה. בשביל להרוויח מיליון שקל לדוגמא צריך לעבוד ולהשקיע ולא להרוויח את זה כי אתה מתנהג כמו מטומטם(סליחה על הקללות)באיזה תוכנית מיותרת . גם אגב, האנשים שאוהבים את הטמטום הזה הם גם כאלה, כי הם נותנים לגיטימציה לעוד תוכניות כאלו לעלות לטלוויזיה מחדש.
אין כבר מקום לזה בטלוויזיה , חלאס.

מה רע במה שהיה פעם? שהיה סדרות איכותיות כמו רמזור , החברים של נאור , ועוד כמה סדרות כאלו שהם היו בפריים טיים ?? למה להשאיר אותנו כל השבוע עם טלוויזיה כבויה אחרי החדשות כי אנחנו לא אוהבים לראות תוכנית ריאליטי שבה יש אנשים שכל היום רבים , שראינו כבר אנשים רבים כל היום בעבודה ?! אי אפשר שיהיה בפריים טיים תוכנית מצחיקה לדוגמא שתשאיר טעם טוב לפני השינה?

אז , עדיף לא לעודד דברים כאלה. ואנחנו לא לבד, כי הרבה מאוד אנשים שמדברים איתנו כבר נמאס עליהם המצב הזה. בואו ביחד נמנע את המשך התרבות הטלוויזיונית המיותרת והמייאשת הזאת, בכך שנתעב את התוכניות האלה. בהצלחה לנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיצוציה - לפוצץ במחיר!

פריימריז בליכוד - שחיתות בשירות המדינה!